lauantai 26. marraskuuta 2016

Koulu hei, anna armoa..

Terve!!


Joo, taas kerran minulla ei ole ollut aikaa blogille ja oikeasti haluan vain kirkua kun tuntuu että hukun läksyihin ja kokeisiin. Ihan oikeasti, päivässä vain ei ole tarpeeksi tunteja... No mutta onneksi on jonkin ajan päästä joululoma (yasss <3) ja saa sitten levätä ja viettää aikaa sukulaisten kanssa. En ole ihan varma, että mitä perheeni kanssa teen sitten lomalla joten saapas sitten nähdä. Tavallaan toivon, että menisimme Lappiin Jouluksi, kun siellähän on siis sukulaisia :33 Mutta samaan aikaan, olisi ihan mukava olla kotona ja ottaa rauhassa. Niin ja viettää aikaa kavereiden kanssa.  Mutta koulusta vielä sen verran, että ei ehkä kannata odottaa uutta postausta ehkä viikkoon tai pariin koska on tulossa ainakin kuusi koetta.. Voinhan toki yrittää mutta enpä usko että onnistuu.


Nyt alan puhumaan musiikista, koska musiikki on life. Nykyään kuuntelen ainoastaan tyyliin Twenty One Pilots:in musiikkia. Vaikka yhdessä postauksesa luettelin kappaleita joita kuuntelin, niin en jostain tosi typerästä syystä kirjoittanut isolla TWENTY ONE PILOTS!! *läppää itseään naamalle* Mutta siis joo, olen rakastunut siihen bändiin kun ensimmäisen kerran kuulin siitä parhaalta kaveriltani, eli siis suurkiitokset rakas sloul sistah! (Joo tuo on yksi inside läppä xDD) Kuitenkin tämän bändin musiikki on jotain niin erikoista. Joidenkin mielestä Twenty One Pilots:in musiikki on masentavaa, mutta ei minun mielestäni. Mulle se on rohkaisevaa ja rehellistä. Heidän musiikki auttaa minua menemään hankalaa elämänjaksoa juuri nyt läpi ja kun kuuntelen heidän musiikkia niin tunnen että olen ymmärretty ja että en ole yksin näissä asioissa mitä menen läpi. Kappaleiden sanat.. They hit you hard.. Että kun kuulin ensimmäisen kerran Truce, itkin vesiputouksia vaikka kuinka kauan. Pointti on että he ovat uskomattomia ihmisiä.. Jos sulla on vaike aika menossa, suosittelen kuuntelemaan heidän kappaleitaan. No mutta, linkkaan siis Trucen tuonne alas ja toivottavasti teillä tulee olemaan hyvä päivä! <3
https://www.youtube.com/watch?v=eCeBNwBUkcI   (ja video ei ole mun todellakaan tai mitään muutakaan)
~Storm

2 kommenttia:

  1. Ihan kivaltahan tämä kappale kuulostaa, varsinkin melodia :) Minäkin tykkään surullisista kappaleista kaikkein eniten. Jos jaksat, niin kuuntele vaikka Christina Perrin "Sad Song" tai Lana Del Rayn "Dark Paradise".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, surullisia kappaleita on Kiva kuunnella välillä kun alkaa ajattelemaan enemmän omaa elämää ja tajuaa siinä samalla asioita :'D tai sitten oon vain aivoton kana xDD ja voisin kuunnella Joo. :3

      Poista