lauantai 3. kesäkuuta 2017

Kpop ja ripari

Toinen postaus tälle päivälle :33

Noh... Viime postauksessa lupasin kirjoittaa musiikista joten tässä sitä tulee. Kpop. Olen aivan hullantunut siihen :'D Joku mua auttakoon xDD Joo ei nyt sentään, tältä asialta en halua "pelastua". Aluksi kun kaverini kuuntelivat sitä koko ajan ja puhuivat siitä ja totuudenmukaisesti inhosin sitä, mutta sitä ei voinut paeta. Jouduin menemään aamuisin kaverini luo koska siihen vuoden aikaan oli ollut liian kylmä ja liukasta ja kaverini kuunteli tyyliin aina kpoppia. Pian huomasin että se ei ollut niin paha ja yllätin itseni kun pian vapaa-ajalla kuuntelin tätä bändiä ja olin aivan sillee: "Mitä on tämä? Enhän mä näin voi tehdä! Pitää olla uskollinen Twenty One Pilotsille!" mutta pian sanoin ettei se ole paha asia. Kaverini joka kans tykkäsi Twenty One Pilotsista pian tykästyi kpoppiin.. Ja ollaan iloisia että tykätään siitä! :33 Ensimmäinen bändi johon tykästyin ja kuuntelin oli BTS. Ja nyt kuuntelen vähän kaikenlaisia bändejä mutta edelleen eniten BTS.Nytkin kirjoettaessani tätä harhauduin kuuntelen musaa ;___; ei näin. Mutta joo, musa on hyvä asia ja kaikkea tällästa xDD

Ripari.. Eiiihhh...En jaksa :( Eli pian mulla on riparileiri ja ihan oikeasti ei huvita mennä. Mutta aion silti mennä koska ei ole muitakaan vaihtoehtoja :'D Aion konfirmitua ja päästä rippikoulusta läpi kunnialla prkl xDD Vaikka touhu on vastahakoista niin onneksi siellä leirillä on kavereita ja olen tyyliin viikon poissa kotoa joten pientä vaihtelua elämään. Merkkien kerääminen on ollut sellaistakin tuskaa ja se on tuskaa niille ihmisille jotka ovat laiskoja. Että mullakin pakkaa olla kiire saada kaikki merkit kokoon. No onneksi on enää yksi keräämättä ja sen saan huomenna kun menen aamulla kirkkoon.. Huhhuh.. Ja sitten saan hengähtää vähäksi aikaa. En juuri nyt keksi mitä muuta kirjoittaa joten joo. Ilmoitan ja kirjoitan lisää blogiin kun ehdin :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti