keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Kesä ja Unia

Hei!


Taas on ollut pitkä aika siitä, kun olen viimeksi postannut. Huomasin, että viimeisimmissä julkaisuissani olen pyydellyt anteeksi että olen ollut epäaktiivinen... Toivottavasti tästä todellakaan ei tule tapaa. No mutta hei, miten teillä menee? Mulla menee ihan hyvin, rennosti. Kesäloma on alkanut ja sää ainakin täällä on ollut tosi mukava ja lämmin. Kukat kasvaa ja aurinko paistaa, kaikki on vihreää. Uh, rakastan kesää <3 Minulla ei ole paljoa suunnitelmia kesälle, paitsi että äitin kanssa suunnittelemme matkaa jonnekin. Kysymys on kylläkin, että minne. Suomessa kyllä ajattelimme olla, mutta jos tiedätte joitakin kivoja paikkoja missä käydä, kommentoikaa! :33


Sitten toinen asia, mistä haluan puhua: Unet. Unet on tosi jänniä. Mun unet ainakin ovat tosi outoja, eikä niissä yleensä ole mitään järkeä. Sitten toinen juttu joka on jännää on... Unissakävely ja unissaan puhuminen. Itse en paljoa puhu unissani (tai niin ainakin uskon :D), mutta mitä kaverini ovat sanoneet, teen kyllä outoja juttuja unissani. Olen nimittäin yrittänyt aukaista ikkunaa, olen raapinut lattiaa ja yrittänyt työntää lipastoa makuultani. Pahin varmaan on, että olin noussut istumaan keskellä yötä ja alkanut tuijottaa kaveriani. Kaverini oli herännyt siihen, koska olin tuijottanut. Hän oli kysynyt, että olenko kunnossa, mutta kun vastausta ei ollut tullut, hän oli käskenyt minun mennä takaisin nukkumaan. Ihme ja kumma, tottelin ja olin mennyt takaisin makaamaan patjalle. Onhan niitä muitakin, mutta nuo nyt tulee ensimmäisenä mieleen. Yksi kavereistani on todella pelottava unissaan. Kerran hän oli noussut istumaan ja alkanut silittämään hiuksiani ja hoki: "Herran Jumala, Herran Jumala" tosi monta kertaa. Kysyin, että oletko kunnossa, mutta hän vain tuijotti minua silmät ammollaan ja meni takaisin makaamaan. Ja sitten tämä kaverini ´puhuu myös unissaan :'D Hauskaa kuunneltavaa. Mitä teette unissane? Okei, creepy kysymys, mutta kyllä te tajuatte mitä tarkoitan :'DD


~Storm

4 kommenttia:

  1. Suomesta tulee hienoja paikkoja mieleen monta: Turku ja Helsinki ovat kauniita kaupunkeja, Koli on luontoon liittyvää... :) Lappi on upea kesällä mutta siellä on hirveästi hyttysiä... Hauskaa matkaa teille, minne menettekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, Pearl.:33 En tiedä, että olenko maininnut mutta sukujuureni tulevat Lapista :33 Oon siis Lapin tyttö :'D Lapissa eniten inhoan niitä hyttysiä...

      Poista
    2. Hyttyset ovat niin inhottavia :D Itse sanoisin kivoiksi paikoiksi luonnonpuistot yms. :3
      Itse en "tee" mitään, mutta unet ovat kyllä sen sijaan mitä oudoimpia. Painajaisissa minut aina murhataan ja kerran matikanopettajani pelasti minut murhaajaltani :D

      Poista
    3. Jep, hyttyset on ärsyttäviä. Itselläni kans on outoja unia. Yhdessä unessa minut tapettiin monella eri tapaa... viimeinen oli vissiin että minut laitettiin kiehuvaan veteen ja aloin tukehtua. Jostain syystä jalkoihini oli kylmä ja kun heräsin, olin peiton alla (happi oli alkanut loppumaan ilmeisesti) ja syy miksi jalkoihini oli kylmä: jalkani olivat sitten peiton ulkopuolella...

      Poista