lauantai 25. kesäkuuta 2016

Anime

Helloo!!


Aiheena on sitten tänään anime :33 stan animea aivan sairaasti, enkä voi oikeasti kuvitella elämääni ilman animea. Joten suuret kumarrukset ja kiitoksen ystävälleni. :33 (Muuten kannattaa mennä seuramaan kaveriani instassa: ender_the_foxy   sillä nimittäin on kivoja piirrustuksia siell :) Tutustuin animeen kuudennella luokalla (nyt olen menossa kahdeksannelle luokalle) ja ensimmäinen animeni mitä katsoi oli varmaankin Naruto vai oliko Kuroko No Basket. Animeita, joita katson/olen katsonut: Black Butler, Kuroko No Basket, Free!, Prince Of Stride, Hamatora, Owari No Seraph, Diabolik Lovers, Haikyuu, DRAMAtical Murder Magi. Yksi anime mitä katsoin kans oli Divine Gate, mutta se vain jäi kesken... Aloitan piahkoin sellaisen animen kuin Osomatsu-san ja Kiznaiver.


Tiedättekö sen kun löydätte hyvän animen ja katotte sen loppuun paris päväs tai päivässä. Minä ainakin olen se tyyppi joka katsoo animen tyyliin päivässä, koska olen niin tykästynyt siihen. Katsoin kahdessa päivässä Magin kummatkin kaudet. Ja joskus katson koko ajan animea, ja sitten jossain välissä tulee se ettei kiinnosta anime yhtään. Se kestää joskus minulla pari kuukauttakin. Jep, kuulostaa kauhealta, muttei se ole jos ei sillä hetkellä kiinnosta. Mut cossaaminen kiinnostaa sitten aina.Kertokaa kommenteissa että mitä animeja.. Animeita.. What? Miten se taivutetaan? Sanotaan nyt että mitä animea katsotte... Nope, kuulostaa oudolta... No oli miten oli, kommailkaa! :DD

1 kommentti:

  1. Olen muuten pahoillani kirjoitusvirheestä tuolla alussa... Koneeni nyt ei anna minun korjata sitä, joten joo. Jos kirjoitan sitä uudestaan sitä mukaa se sitten syö takana tulevaa tekstiä joten antaa sitten olla. Sain melkein ahdistuksen kun yritin korjata sitä

    VastaaPoista