lauantai 18. kesäkuuta 2016

Poikatukka ja kiusaamista?

Moi vaan!


Nyt varmaan mietitte, että mitäs ihmettä. Noh, asiahan on nyt näin että olen jonkin aikaa sitten leikannut olkapäihin asti olevat hiukseni... Tosi lyhyeksi. Niinku niinkin lyhyeksi, ettei niitä saa enää edes ponnarille. Itse tykkään todella paljon hiustyylistäni ja se sopii mielestä erittäin hyvin. Sitä mieltä ovat myös kaverini, mutta mitenkäs veikkaatte luokkalaisteni poikien reagoineen? Kolme poikaa ainakin alkoivat haukkumaan pojaksi hiuksien takia. Wait, hold up! Anteeksi mitä? Tämä on ihan naistenmalli ihan tiedoksi vain. Eihän se aluksi niinkään haitannut, koska sanoin vastaan. Mutta ajan kanssa se alkoi ottaa hermoille, eikä se vain loppunut. Se taas johti siihen, että aina kun he sen sanoivat niin teki mieli alkaa kiljumaan ääneen ja se loukkasi. aluksi en antanut sen päästä tunteisiini kiinni, mutta pian se vain oli mahdotonta. Eikä asiaa auttanut, että nämä pojat olivat jo valmiiksi kiusanneet inua periaatteessa koko lukuvuoden. Kolmas poika ei kylläkään niin useasti haukkunut taikka kiusannut, mutta välillä liittyi mukaan. No, olen tulisieluinen ja äkkipikainen ja helposti tunteet ailahtavat laitojen yli. Joten, kun olisi aika sanoa jotain tosi näppärää niin enköhän minä ala änkyttämään. Arghhh.... Onneksi minulla on ystäviä, jotka pelastivat minut tilanteesta ja saivat pojille jauhot suuhun. Kyllä minäkin joskus onnistuin siinä, mutta yksi poika sai minut hiljaiseksi sanomalla jotain.. Kaksimielistä. Kerran meni näin: Poika sanoi: "Hei poika!" Vastaukseni: "Well hello princess!" Ja seuraava juttu mitä hän sanoi, sai minut hiljaiseksi. Nimittäin hän sanoikin: "Aijjaa ootko kattonut sitten mun palleja niinkin tarkkaan?" Ja tuohon en voinut enää vastata mitään. Lopulta minulla meni hermot ja kerroin tästä rehtorille ja kiusaaminen loppui. Saa nähdä loppuiko niin ettei jatku sitten kasilla.


Sitten tulee näitä pieni hauskoja tapahtumia (mutta silti loukkaavia), joissa minua erehdytään sanomaan pojaksi. Esim. Olimme kaverini kanssa markkinoilla ja menimme sinne cosplay:ssa (jos et tiedä mikä se on, lue postaukseni "Tracon, Here I Come!") ja minulla oli peruukki oli vaaleanpunainen ja pitkä, sekä siihen muutenkin kuuluva asu. No minua tuijotettiin ja kaverini kanssa heivaamassa peruukit reppuihin ja kävelimme kohti markkina-aluetta. Siinä matkalla ohi tuli kaksi poikaa ja toinen poika kysyi kovaan ääneen:
"Oliks noi kaks tyttöä?!" (Niin ja minulla ja kaverillani on samankaltaiset hiustyylit eli tosi lyhyet.) Nauroimme sille. Siten toinen oli kun olin Maltalla lomalla. Olimme menossa katakombeihin ja vartija aukaisi portin minulle ja sanoi:
"There you go, young man." Olin sitten pysähtynyt ja katsonut miestä pitkään. Kun ei sitten hän huomannut katsettani, alin puhumaan mahdollisimman feministisellä äänellä jotta se kiinnittäisi huomion, mutta ei. Olin tosi ärsyyntynyt kun ei herra pyytänyt minulta anteeksi. Myöhemmin kun olimme ulkona syömässä asialle naurettiin. Varsinkin kotona sille naurettiin kun kerroin siitä koulussa ja kotona :33
Niin ja tässä hiustyylini: http://pophaircuts.com/images/2014/08/Chic-Short-Haircut-with-Side-Swept-Bangs.jpg


~Storm

4 kommenttia:

  1. Hyvä että kerroit rehtorille ja sait kiusaamisen loppumaan! Kuulostaa kyllä niin inhottavalta tuo mollaaminen... Niillä pojilla olikin jotain vikaa omassa päässä kun eivät voi hyväksyä toisten tyyliä. Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mollaaminen on joo kyllä inhottavaa. Siis niinku se oli vain ärsyttävää. Ja koitetaan,jos jatkuu kiusaaminen niin mulla räjähtää hermot. :33

      Poista
  2. Eksyin nyt tänne sinunkin blogiisi taas vaihteeksi. Kiva, että olet aktivoitunut kirjoittamisessa :3
    Ja hei, ihana tukka sinulla tuon kuvan perusteella täytyy sanoa ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nawww kiitos :33 ja juuh, olen itsekin iloinen että aktivoiduin kirjoittamisessa. Joskus aihetta on vaikea löytää... mutta eiköhän se siitä :33

      Poista