keskiviikko 21. joulukuuta 2016

Sukella minun tylsään päivään :DD

Heips!


Öhmm... En saanut inspiraatiota tälle postaukselle joten päädyin tähän todella tylsään aiheeseen jossa kerron teille mun päivästä.. Joo tosi lame, mutta kun ei ollut ideoita :'((  I'm sorry! No mutta kerron sen mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi ja saa sitten nähdä miten se sitten onnistuu. Wish me luck! :33


-Tänään oli hieman erityinen päivä, koska tänä päivänä mulla alkoi joululoma (yaay). Aamulla heräsin oikeaan aikaan, mutta kuten normaalistikin olin liian laiska että nousisin ylös ihan näin heti herätyskellon soinnin jälkeen. Se on vain paha tapa että jään löhöämään sängylle kunnes tulee kiire ja myöhästyn koulusta :D Noh... Tänään sain kiskottua itseni ylös edes jotenkin hyvään aikaan ja sain syötyä aamupalan suht nopeasti, mutta pukemisessa kesti vähän kauan.. (ei haluttanut laittaa farkkuja ja laitoin kavereille viestiä että olisiko kauhea laittaa mustat colleget ja hupparin kouluun kun päästään lomalle... Ja he sitten sanoivat että se on liian kotimaista :33 kms) Joten vaihdoin vaatteet uudestaan. Sitten tajusin etten kerkeää pyörällä kouluun millään ja soitin kaverille että voivatko he viedä mut samalla kouluun ja hyvin kävi. Kerettiin kouluun ajoissa. Kirkossa oli tylsää, haettiin todistukset ja päästiin kotiin. Muuten sitten olin kotona testaillen että toimisko yksi vanha peli Playstation 2:lla. Ei toiminut :( Menin ympäri nettiä, nukuin, netti, nukuin ja netti ja nukui yms.. Kunnes kello oli puoli kuusi ja äiti tuli kotiin. Me olimme menossa tänään loman alkamisen kunniaksi Amarilloon syömään kavereideni ja heidän äitiensä kanssa. Ilta oli tosi mukava ja kivaa oli. Luulin että se olisi kauhea.. Mutta ei ollut.. Ja nyt olen Skypessä klo. 23.32 kaverini kanssa kirjoittaen tätä xDD vähän väsy joten teksti on aika.. kökköä mutta postasin sentään!
~Storm



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti