lauantai 3. kesäkuuta 2017

Kesäloma!!

Tervehdys!!

Joojoo tiedetään, en ole taas kirjoittanut pitkään aikaan mitään mutta ei ole yksinkertaisesti aikaa... Mutta nyt kun kesäloma alkoi niin enkköhän löydä aikaa jotenkin :33 ainakin yritän, sen voin luvata. Se että onnistunko tässä, jää nähtäväksi. Mutta tosiaan, nyt on alkanut kesäloma. VIHDOIN! Kahdeksas luokka on nyt lusittu läpi ihan hyvällä toikkarilla, yksi vuosi enää peruskoulu niin sekin on sitten menty läpi. Minulla kyllä ei ole todellakaan hajuakaan mitä haluan tehdä peruskoulun jälkeen, että ei sillä mitään. Saapas nähdä sitten... Aikaa ei ole löytynyt juuri sen takia kun koulun kanssa on tietenkin ollut kiireitä, olen sairastanut koko vuoden läpi koulun huonon sisäilman vuoksi. Niin ja ei ole ollut paljoa myöskään motivaatiota kaiken tämän keskellä. Mutta nyt on kesäloma alkanut ja toivottavasti saan tarpeeksi aikaa että kerkeän toipua tästä kroonisesta flunssastani. Kesälomani kylläkin alkoi sillä ttä olen yllätysyllätys flunssassa... Edelleen. Niille joilla on vähän epäselvää: Sain pieniä taukoja flunssan kanssa, mutta se pysyi koko ajan päällä, välillä vähän rauhallisempana mutta edelleen siellä ja sitten se taas iskee niin kovaa että se tuntuu kuolemalta :DD Ihan varmana parannun loman aikana. Tänään taidan tehdä toisenkin postauksen jossa puhun enemmän musiikista, johon olen tykästynyt jonkin aikaa sitten. tämä oli nyt enemmä sellainen Olen elossa! -postaus :'D Hyvää kesälomaa kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti